duminică, 22 noiembrie 2009

Basescu rules!!!!!!!

...nu am făcut propagandă .... nu am încercat să conving pe nimeni de calităţile nici unui candidat la funcţia de preşedinte, cu toate că ..... in sinea mea vroiam  ca preferinta mea tainuita să fie si a  altora..!!  Ma bucur.... mai ales pentru faptul  ca ceea ce mi-am dorit e realitate acum!!  un episod fericit pentru mine... and probably plin de tensiune psihica pentru altii.... o zi in care... de fapt una din acele zile ....cand deschid televizorul... si aud ceea ce imi place.!!!!!  .... sunt "bolnava" de fericire!!!!!!! ..... astept sa revina sor'mea acasa... ca sa ii strig in fata victoria!!!... ce-i cert am   sunat-o de indata ce am vazut primele estimari.... !!!  .. cred ca de acum inainte va avea incredere in anticiparile mele!! :) ... in conclusion... Basescu Rulessssssssss!!!!


----- 

Niciun comentariu: