marți, 15 octombrie 2013

Un altfel de început:)


 Apoi aş voi să vă povestesc despre începuturi, dar baiul e că nu ştiu care-i pricina care mă împinge să scriu despre ceea ce trăiesc. Începuturile sunt de fapt un început, iar începutul e de fapt o întâmplare întâmplătoare. Am făcut eforturi să nu fiu pocnită în incisivi şi mai ales lovită în inimioară.
Ce m-a mânat în lupta ce avea să îmi fie spre pierzare? Preventiv aveam cele necesare, dar nu credeam că doar câţiva centimetrii aveau să mă doboare. Doi centimetri m-au înşeuat. Uşor de citit, greu de crezut, dar cu acestea, cineva nu s-a speriat de grotescul meu comportamental şi de regia frankensteiniană. Câte nemernicii nu am făcut, câte nu am insinuat şi câte nefăcute nu am făcut. Totul a fost irepetabil şi teribil de haios. Totuşi cred toate au fost aşa "datorită"adversarului". Şi dacă în spatele atâtor regii eu îl căutam "pe al meu" , astăzi  pot scrie că am dat la schimb viaţa pe cont propriu cu viaţa-n doi. Nu ştiu cum am "dres busuiocul", însă iubirea-i cât China şi asta mă face fericită!!!!!!!


Niciun comentariu: