luni, 8 noiembrie 2010

----years, thoughts....

oh.. so many years.. more than two decades...
24 de ani de experienţă cu gândul... care m-a învârtit printre obsesii, temeri, planuri, iubiri şi rele....
...... mi-a oferit in schimb ceva... acum pare expirat dar e experienta mea: am trăit ceva ce n-a mai trăit nimeni... am fost acolo unde omenirea nu poate vedea....si in nebunia mea am dorit să fiu ce nu există.... m-am oprit atunci când ei... m-au lăsat să cred că sunt doar un muritor.... ----.....trântită la pământ ... mă-ntreb unde sunt oare acele puteri pe care alţii nu le cunosc şi nici nu le-au încercat....decât eu.....nu mai pot face minuni.... şi atunci eram convinsă că .... my presence is magical and addictive...... acum ştiu că voi rămâne de-a pururi interogativă... fiindcă am ceva teatral în mine... de fapt nu e asta... numai că oricât aş încerca a mă deschide.... simt că mă îmbăt mereu cu vină...


Niciun comentariu: