joi, 28 februarie 2008

eu stiu ca Dumnezeu exista

Indiferent de parerile sau atitudinea celor din jur stiu sigur ca acolo sus in Cer exista cineva cu adevarat preocupat de mine si de viata mea. Dumnezeu nu este asa cum cred unii dezinteresat de ce se intampla pe pamant si nici de viata oamenilor. Eu stiu ca ma iubeste si ca are un plan pentru viata mea si chiar daca eu nu merit iubirea Lui El totusi mi-o ofera. Dumnezeu este atat de aproape de inima mea cat ii dau eu voie si nimic nu ma va smulge din bratele Sale de Tata. Da, El este Taticul meu drag din ceruri care mi-a schimbat viata si a adus atata implinire in ea.Azi nu pot sa imi imaginez viata fara El, Creatorul a tot si toate si totusi Prietenul si Domnul meu. Cand totul pare fara sens si sunt coplesita stiu ca am alungat prezenta Lui din viata mea prin neincredere sau neascultare. Ce frumos ne spune El sa nu ne ingrijoram de nimic ci sa incredintam totul in Mana Sa. Si intra-adevar Dumnezeu poate face orice , dar orice ii ceri cu credinta.Dumnezeu intotdeauna raspunde la rugaciuni, doar raspunsurile sunt diferite. Dumnezeu poate sa iti rapsunda afirmativ, poate sa spuna da dar nu acum, daca nu e momentul potrivit sau poate sa iti dea un rapsuns negativ in cazul in care ceea ce ii ceri nu este bun pentru viata ta. E asa de minunat sa stii ca Dumnezeu nu poate fi ispitit sa faca raul si ca ceea ce se intampla in viata ta este doar spre binele tau. Nu am destule cuvinte de multumire si recunostinta pentru Soarele si Lumina pe care El a adus-o in viata mea. Dumnezeu mi-a restaurat viata, a adus bucurie in ea si a facut atatea minuni in viata mea si a familiei mele. Tot ce acum am sutn darurile Sale si pentru ce voi mai primi din Mana Sa ii aduc multumire. Dovada existentei sale se afla in viata mea, radical transformata. As vrea sa pot sa traiesc in asa fel incat sa ii aduc si eu lui Dumnezeu bucurie si El sa fie mandru de copilul Sau iubit!!!!!

Niciun comentariu: