miercuri, 27 februarie 2008

Sunt ucenic a lui Hristos

" Zarul a fost aruncat. Am trecut de partea cealalta a liniei. Decizia a fost luata-sunt ucenic a lui Hristos. Nu voi privi in urma, nu voi renunta, nu voi incetini ritmul, nu ma voi da la o parte nici nu voi sta pe loc. Trecutul meu este rascumparat, prezentul meu are acum inteles, iar viitorul imi este asigurat. Am terminat-o cu viata decazuta, cu umblarea prin vedere, cu genunchii sensibili, cu visele lispsite de culoare, cu viziunile incalcite, cu vorbirea lumeasca, cu daruirea ieftina, cu scopurile pitice. Nu mai am nevoie de pre-eminenta, de pozitie, de promovari, de aplauze sau de popularitate. Nu mai trebuie sa am dreptate, sa fiu primul, sa fiu in top, sa fiu recunocut, laudat, privit sau rasplatit. Acum traiesc prin credinta, depind de prezenta Lui, pasesc cu rabdare, sutn ridicat prin rugaciune si lucrez cu putere."

Niciun comentariu: