miercuri, 23 martie 2011

Doi minus unu

Voi aştepta de acum să treacă timp destul,
Pentru a putea în linişte închide, cumplitul gând,
Că am rămas, perechea cea fără de pereche, eu singur la apel pe viitor!
Cât de grăbită a fost să ne despartă această soartă înveninată
De acum e minus 1 din noi 2…
Se-adaugă o oră, zile,
Şi mă apucă un molatec dor
Şi mi-as dori să intru cu ochii pînă-n ceruri, să te revăd pe tine,
De acum, si pururi ne desparte o viata şi o moarte,
Căci tu iubite frate, ai o viaţă moartă, iar eu fără de tine sunt doar o moarte vie..

P.s Slujba de inmormantare a celor 2 tineri Alex Pinter si Dragos Moisin va avea loc maine, 24 martie, la intervale de timp diferite. Incepand cu ora 12: 30, la capela nr 1, (cea de langa cimitirul Eroilor) se va oficia slujba de inmormantare pentru Alex, iar de la ora 13:00 cea a lui Dragos. Dumnezeu sa ii ierte!!

Niciun comentariu: