luni, 7 martie 2011

what did you say???:)))


Zilele de luni sunt atat de apasatoare psihic.. cred că şi datorită faptului că reprezintă un nesfârşit început. luni e ziua ce dă startul la muncă. la polul opus ziua de joi e preferata mea. Îmi gâdila auzul rostirea ei de către cineva. Îmi place la nebunie, e mijlocie ca mine şi e aşa rezumativă şi cum îi şade bine unei zile să fie:)). Când zic joi e ca şi cum aş spune enjoy!! De la o vreme încoace no joy anymore... lumea asta fandosită cu oamenii care te încurcă...aş vrea să încerc ceva nou într-o zi de joi:) , probabil o experientă în genul a la aneta. Aneta e o fată de joi, care iti aduce joy şi te enjoy numai cand o zăreşti. Si tocmai azi într-o zi de luni îmi dă vestea care pentru prima data a fost sock joy. Adică nu era vorba că noi niciodată nu???? sau cel puţin nu ne grăbim??? şi dintr'o dată ai lăsat garda jos ??? Sentimentul love te-a copleşit, iar un da hotărât ai rostit. Oricum mă bucur că nu o fost unul fâstâcit şi regizat ci unul truly şi deeply simţit:) Te felicit sincer şi agreez ideea că dacă până la 25 nu te marry, după cu atât mai puţin. Cu vestea asta trăsnet, am uitat că e luni şi mi-am adus aminte de o eternă iubire:)))
Aneto ai fost originală şi pentru asta vei rămâne genială! S-a dus oricum pe trudă the american dream odata cu hotărârea luată şi îs conştientă că de acum încolo nu mai putem vorbi despre avioane:). Să fie fericită doamnă!!

Niciun comentariu: