duminică, 6 martie 2011

Hey Ya!!!


Aoleu e martie si nu v-am spus cu ce ma ocup eu. Nu stiu cum se face ca mereu sunt omul potrivit la momentul oportun:))) Nu stiu ce noroc a dat peste mama cand m-a conceput cu tata, insa acum il resimt din plin:)) zilnic il iau cu lopata:)).
Se face ca in luna noiembrie, anul trecut terminasem un proiect ce viza crearea unor metode si tehnici de socioanimatie. Atat s-a vehiculat conceptul de dezvoltare personala incat am ajuns la ideea ca unor le place tare mult sa il pronunte, fara a stii ce presupune de fapt. Pentru unii programul de dezvoltare personala inseamna provocarea sinelui si nu se prea inseala. Este preferabil ca aceasta provocare sa ti-o propui nu sa ti se impuna. Am participat la atatea sesiuni si trainning-uri pe aceasta tema, care s-au soldat cu efecte adverse. Urasc conceptul asta, il detest si asta fiindca nici un program de genul asta nu s-a soldat cu satisfactia succesului, pana de curand, cand am participat la un alt curs de socioanimatie, un pic atipic. Evident la aceste cursuri participi fara sa vrei si te trezesti apoi intr-un derapaj psihopatologic. Daca vrei sa afli ce inseamna AV si PDP, sau sa iti imbunatatesti stilul si modul de abordare a unui curs de socioanimatie, sa eviti potentialul stresant al unui joc cu copiii sau in fine sa citesti altceva mai atipic iti recomand sa rasfoiesti manualul "Prin joc spre Viata".
Sincer vroiam sa va dezvalui altceva, dar i-am promis cuiva ca ma abtin de la deconspirarea acestui subiect :)
Va place coperta? Am muncit 4 ore la ea, dupa ce anterior facusem 40 de posibile variante, iar la scrierea ei mai putin de 2 saptamani:)) alaturi de parintele Panaite si prietena Rodica. As mai vrea sa scriu ceva, dar mintea mea ii aglomerata acum cu mici perversitati:))

Niciun comentariu: