vineri, 15 februarie 2013

Let Go&Let God!!!

Un sentiment la fel de universal precum iubirea este frica. Dintotdeauna pentru mine a fost un sentiment fidel care m-a ținut tot timpul în alertă și m-a prevenit de pericole. Dincolo de rolul adaptativ al fricii de a ne proteja de pericole, de a ne salva, ne poate face captivi. Frica este o reacție provocată de conștientizarea unui pericol real sau imaginar. În cazul meu aș putea spune că literele ce compun cuvântul frica au o altă semnificație: false realități imaginate ca adevărate.
Ce putem face atunci când frica ne bate la ușă? Îi deschidem sau nu?  Da, îi deschidem și îi răspundem cu credință!!! Frica nu poate fi ștearsă, sau nu poți spera ca ea să dispară, ci trebuie să fie confruntată și tratată cu ceva ce rostim din ce în ce mai puțin: Cuvântul lui Dumnezeu. 
Zilele acestea citind o carte despre modul în care poți ieși învingător în lupta cu frica am subliniat următoarele versete:
"Căci Dumnezeu nu ne-a dat duhul temerii, ci al puterii şi al dragostei şi al înţelepciunii" 
 (2 Timotei 1:7)
"Nu vă împovăraţi cu nici o grijă. Ci întru toate, prin închinăciune şi prin rugă cu mulţumire, cererile voastre să fie arătate lui Dumnezeu". (Efeseni 4:6)
"Pentru aceea, având bună îndrăzneală, să zicem: "Domnul este într-ajutorul meu; nu mă voi teme! Ce-mi va face mie omul?" (Evrei 13:6)
"Nu te teme, că Eu sunt cu tine, nu privi cu îngrijorare, că Eu sunt Dumnezeul tău. Eu îţi dau tărie şi te ocrotesc şi dreapta Mea cea tare te va sprijini". (Isaia 41:10:13)
"Iată îţi poruncesc: Fii tare şi curajos, să nu te temi, nici să te spăimântezi, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine pretutindenea, oriunde vei merge". (Iosua 1:9)
"Fiți tari şi curajoşi, nu vă temeţi, nu vă îngroziţi, nici nu vă spăimântaţi de ei, că Domnul Dumnezeul tău va merge El Însuşi cu tine şi nu se va depărta de tine, nici nu te va părăsi". (Deuteronom 31:6)
"În iubire nu este frică, ci iubirea desăvârşită alungă frica, pentru că frica are cu sine pedeapsa, iar cel ce se teme nu este desăvârşit în iubire". (1 Ioan 4:18).

Oricine urmează să facă ceva pentru Dumnezeu, Îl va auzi cu siguranță pe Dumnezeu spunând: Nu te teme!

Niciun comentariu: