joi, 6 martie 2008

Un gand!

"Buna dimineata! EU sunt DUMNEZEU! Astazi, Ma voi ingriji de toate problemele tale. Te rog, aminteste-ti ca nu am nevoie de ajutorul tau! Daca cel rau se intampla sa iti trimita o situatie in care sa nu te poti descurca, nu fi ispitit sa o rezolvi tu insuti. Schimba-i adresa si trimite-o la randul tau in cutia de scrisori a Domnului ISUS! Odata ce ai pus problema in cutia LUI, nu te mai gandi la ea si nu fi ispitit sa o iei inapoi. Gandindu-te sau impovarandu-te cu ea, nu-ti va aduce nici o rezolvare! Daca este o situatie pe care esti capabil sa o rezolvi, te rog consulta-Ma in rugaciune ca sa fi sigur ca ai gasit rezolvarea potrivita! Pentru ca EU nu dorm si nici nu atipesc, nu este nevoie ca tu sa nu dormi noaptea. Odihneste-te,copilul Meu! Daca ai nevoie sa Ma contactezi, EU Ma aflu doar la o distanta de rugaciune. Dandu-Mi Mie problema ta, toate lucrurile vor fi bune si vei putea merge mai departe!"

Niciun comentariu: